Efter regn kommer solsken/ Graves sjukdom

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

smiling

Av Sofia - 14 september 2012 11:48

Det är inte alltid lätt att le i motgångar men att le gör ingen illa om man inte hånler åt någon eller har ont i kinden right?:) haha
Att le kan ge andra hopp ,kan få andra att le tillbaka.
När jag var mindre hörde jag eller läste jag att man skulle le åt dem man möter på trottoaren eller dem man går förbi för man får ofta ett leende tillbaka, det kan helt enkelt förgylla någons dag att dem får ett leende. En argsint gubbe kan till o med mjukna när man ler det har jag märkt!! Med lite sällhet kan nästan alla mjukna, så därför borde alla tänka på det!

Jag känner mig glad men tröttis idag som vanligt, väntar ivrigt på provsvar, men men nu har jag inte så mycket tid med detta åka dricka kaffe o sen göra ägg röra inan jag far till jobbet halv två!

Kom ihåg att le!! / seo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 20 mars 2013 09:54

      HOLA! Här sitter jag fast jag egentligen borde gå in i duschen och börja göra mig redo för den bästa dagen i mitt liv, haha Nu undrar ni väl vad detta kan vara för dag? Inget speciellt för er, men för mig är detta första dagen på ett ny...

Av Sofia - 6 januari 2013 12:00

Om alla människor stannade upp och tog sig en överblick på sig själva vad skulle ni hitta då?       Jag ser mig själv, försöker förstå mig själv, varenda tanke och känsla vill jag förstå. Psykologi så jävla intressant. Jag ser mig själv m...

Av Sofia - 27 december 2012 11:39

    Jag kämpar på, jag gråter vart annat på grund av denna sjukdom, det känns som att min ledsamhet har blivit starkare, antar att det började i somras, när jag gick in i väggen, fyfan så hemskt, vill inte vara med om det igen, att må så dåligt s...

Av Sofia - 14 december 2012 10:58

vill så gärna berätta hur livet ser ut i mina ögon, hur världen känns med graves sjukdom.   Men så fort jag vill skriva känner jag att jag inte är nöjd med bloggen, man vill ha en härligt snygg design eller hur, något eget som utstrålar mig likso...

Av Sofia - 29 november 2012 10:27

Kan inte skilja på om denna dator är bra eller dålig när jag skriver så kommer endel bokstäver inte med ens och ja den klickar till i hårdisken när den tänker tror inte att en helt ny dator skall göra allt detta?   pss, ska gå tillbaka med ...

Presentation

Sofia 23 år diagnoserad Hypertyreos graves sjukdom sen februari 2012, en sköldkörtelsjukdom som förändrar livet, det tar upp till 18-24 månader att bli frisk med medecin (om man bli det).

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

OM HYPERTYREOS


Ovido - Quiz & Flashcards